1. خانه
  2. راه اندازی پروژه اندروید در Unity

راه اندازی پروژه اندروید در Unity

گام ۱: دریافت SDK تپسل

ابتدا فایل unitypackage مربوط به SDK تپسل را از آدرس زیر دانلود کرده و در پروژه خود import نمایید.

گام ۲: تنظیمات اولیه Sdk

برای اضافه کردن کتابخانه‌های مورد نیاز ۲ روش وجود دارد از هرکدام که مایل هستید استفاده کنید.
روش اول استفاده از gradle
خطوط زیر را در بخش dependencies فایل mainTemplate.gradle در مسیر Assets/Plugins/Android اضافه کنید. توجه داشته باشید که ۲ قسمت dependencies وجود دارد، این تغییرات باید در قسمت دوم انجام شود.
dependencies {
implementation fileTree(dir: 'libs', include: ['*.jar'])
implementation 'ir.tapsell.sdk:tapsell-sdk-unity:4.3.0'
**DEPS**}
در نسخه‌های قدیمی یونیتی ممکن هست implementation شناخته نشود در این صورت از compile استفاده کنید.

هر یک از خطوط زیر که در بخش allprojects -> repositories فایل mainTemplate.gradle وجود ندارد اضافه کنید.
allprojects {
repositories {
google()
jcenter()

maven {
url 'https://dl.bintray.com/tapsellorg/maven'
}
}
}

هنگام import یونیتی‌پکیج تپسل پلاس تیک قسمت playServicesResolver و TapsellPlusDependencies.xml را بردارید.

روش دوم استفاده از resolver
هنگام import کردن unityPackage تپسل پلاس تیک تمامی قسمت‌ها را بزارید.
در صورتی که تنظیمات ریزالور بر روی حالت auto-resolution میباشد، لایبراری های تپسل پلاس به صورت خودکار اضافه میشود. در غیر اینصورت به صورت دستی Resolve را انجام دهید.
فعال یا غیر فعال کردن auto-resolution از مسیر زیر انجام میشود.
Assets > Play Services Resolver > Android Resolver > Settings
برای Resolve دستی نیز از این مسیر اقدام نمایید.
Assets > Play Services Resolver > Android Resolver > Resolve
Assets > Play Services Resolver > Android Resolver > Force Resolve

بعدی :

آیا این این آموزش مفید بود؟