1. خانه
  2. ناشرین
  3. ملزومات استفاده از تبلیغات همسان و شروع نمایش

ملزومات استفاده از تبلیغات همسان و شروع نمایش

ملزومات طراحی و نحوه استفاده از تبلیغات همسان تپسل

برای نمایش تبلیغ همسان در اپلیکیشن، پس از ثبت نام در سایت تپسل به عنوان ناشر تبلیغات و ثبت اپلیکیشن، می‌توانید با ایجاد یک یا چند تبلیغ‌گاه (Zone) برای نمایش تبلیغات همسان کار را آغاز کنید. در مرحله بعد لازم است ابتدا ناشر 2 قالب تبلیغاتی (یکی برای تبلیغات نصبی و یکی برای سایر تبلیغ‌ها) را با در نظرگرفتن سازگاری با محیط اپلیکیشن و طراحی متناسب با ظاهر آن به SDK تپسل تحویل دهد. این 2 قالب می‌تواند شامل 7 مورد ذیل باشد که وجود موارد 1 تا 3 در آن ضروری است:

  1. 1- عنوان تبلیغ
  2. 2- بنر تصویری یا فایل ویدئویی تبلیغ
  3. 3- المان یا برچسبی که اعلام کند این یک تبلیغ است و با سایر محتواهای اپلیکیشن متفاوت است.
  4. 4- لوگو یا آیکون تبلیغ
  5. 5- توضیحات کوتاه
  6. 6- دکمه دعوت به انجام (Call To Action)
  7. 7- Rating به صورت تعدادی ستاره (حداکثر 5 ستاره) برای تبلیغات نصب اپلیکیشن

پس از انجام این کار، تپسل براساس کمپین‌های تبلیغاتی موجود، موارد فوق را جاگذاری می‌کند و نمایش کمپین به کاربران آغاز می‌شود.

برای مورد 3، پیشنهاد تپسل استفاده از یکی از برچسب‌های ذیل با توجه به زبان اپلیکیشن و نظر ناشر است:

آگهی

تبلیغ

Sponsored

Ad

Promoted

آیا این این آموزش مفید بود؟

مقالات و آموزش های مرتبط