1. خانه
  2. ناشرین
  3. پیشنهاد شما برای پیاده‌سازی بهینه تبلیغات همسان چیست؟

پیشنهاد شما برای پیاده‌سازی بهینه تبلیغات همسان چیست؟

بهینه سازی تبلیغات نتیو یا همسان

اگر اپلیکشن شما محتوایی به کاربر ارائه می‌دهد:

اگر اپلیکیشن شما در زمره اپلیکیشن‌های خبری، آشپزی، آموزشی و … است، قرار دادن یک تبلیغ همسان در بین بخش‌های محتوایی اصلی اپلیکیشن، یکی از بهترین راهکارها برای کسب درآمد تبلیغاتی است.

اگر بخشی از اپلیکیشن شما به نمایش ویدئوهای مختلف به کاربران اختصاص دارد:

اگر در اپلیکیشن شما محلی وجود دارد که کاربران برای تماشای ویدئوهای مختلف اعم از تفریحی، آموزشی و … به آن مراجعه می‌کنند، می‌توانید از تبلیغات ویدئویی همسان در بین ویدئوهای اصلی استفاده کنید. کاربران ضمن تماشای ویدئوهای غیرتبلیغاتی، وقتی به ویدئوی همسان می‌رسند می‌توانند در صورت علاقه آن را به صورت کامل تماشا کنند و یا با عبور از روی آن، به تماشای سایر ویدئوها بپردازند و به این ترتیب تجربه کاربری اپلیکیشن شما آسیب نخواهد دید.

اگر اپلیکیشن شما در حوزه شبکه‌های اجتماعی اعم از تلگرام و …. فعالیت دارد:

اگر کاربران شما برای استفاده از یک شبکه اجتماعی به اپلیکیشن شما روی آورده‌اند، قرار دادن تبلیغات همسان در Feed می‌تواند راه کسب درآمد بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک و توئیتر را برای شما هم باز کند. برای مثال اگر اپلیکیشن شما در ارائه خدمات تلگرامی به کاربران فارسی زبان فعالیت دارد، می‌توانید در بین چت‌های اصلی کاربر، یک تبلیغ همسان قرار دهید. عدم استفاده بیش از حد از تبلیغات در این قسمت و رعایت تعادل بین محتوای اصلی و تبلیغات، می‌تواند کلید حفظ تجربه کاربری در این نوع از پیاده‌سازی باشد.

اگر صفحه‌ای از اپلیکیشن شما به دسته‌بندی بخش‌های مختلف اپلیکیشن یا محصولات مختلف تعلق دارد:

استفاده از تبلیغات همسان در صفحات دسته‌بندی یکی از روش‌های رایج کسب درآمد از آن‌ها است. وجود برچسب تبلیغات در کنار بخش مربوط به تبلیغات همسان، از سردرگمی کاربر برای انتخاب جلوگیری خواهد کرد.

آیا این این آموزش مفید بود؟

مقالات و آموزش های مرتبط