1. خانه
  2. ناشرین
  3. تنظیمات پروژه B4A

تنظیمات پروژه B4A

جهت راه اندازی تبلیغات تپسل در اپلیکیشن شما، ابتدا باید مراحل  زیر را در پروژه خود انجام دهید.

نکته Build پروژه

برای Build کردن پروژه حتما نوع Build را در حالت Release قرار دهید.

گام ۱: دریافت SDK تپسل

فایل حاوی SDK تپسل را از آدرس زیر دریافت کنید و محتویات آن را در پوشه‌ای ذخیره کنید.

 

گام ۲: افزودن SDK تپسل به کتابخانه B4A

فایل‌های TapsellSDK.jar و TapsellSDK.xml را از SDK تپسل به پوشه‌ی Libraries در محل نصب B4A اضافه کنید. پروژه B4A خود را باز کنید و در بخش Libraries Manager، کلیک راست کرده و گزینه Refresh را انتخاب کنید تا فهرست به‌روزرسانی شود. سپس کتابخانه‌ی تپسل را از لیست پیدا کرده و آن را به پروژه خود اضافه کنید.

B4A

 

گام ۳: افزودن فایل فونت

فایل bkoodb.ttf موجود در پوشه assets از SDK تپسل را در پوشه‌ی Files در محل قرارگیری پروژه B4A خود کپی کنید. سپس در نرم‌افزار B4A در بخش Files Manager کلیک راست کرده و گزینه Sync Folder را انتخاب کنید. پس از نمایش فایل فونت کپی شده در فهرست، تیک مربوط به آن را بزنید تا به پروژه افزوده شود.

B4A

 

گام ۴: اضافه کردن کتابخانه‌های مورد نیاز

اگر قبلا برای پروژه های خود محل Additional Libraries را تعیین کرده اید لازم هست محتویات پوشه‌ی libs از SDK تپسل را در آدرسی که در Tools->Configure Paths->Additional Libraries تعیین کرده‌اید کپی کنید. در غیر اینصورت پوشه‌ی libs را در محل پروژه‌ی B4A خود و در کنار پوشه‌های Files و Objects کپی کنید.

B4A

سپس این پوشه را به عنوان پوشه‌ی Additional Libraries در پروژه خود انتخاب کنید.

B4A

 

گام ۵: تنظیمات Activity Attributes و Project Attributes

در محدوده Activity Attributes از پروژه خود، خطوط زیر را اضافه کنید.

#Region Activity Attributes
    ...
    #AdditionalJar : tapsellsdk-b4a-4.0.4.jar
    #AdditionalJar : gson-2.8.5.jar
#End Region

در صورتی که پروژه‌ی خود را در حالت debug اجرا می‌کنید خط زیر را در بخش Project Attributes فایل اصلی پروژه خود اضافه کنید:

#Region Project Attributes
    ...
    #DebuggerForceStandardAssets : true
#End Region

 

B4A

 

گام ۶: آپدیت فایل Manifest

از منو Project گزینه Manifest Editor را انتخاب کرده و خطوط زیر را به manifest برنامه خود اضافه کنید.

AddManifestText(
    …
    <uses-permission android:name="android.permission.ACCESS_NETWORK_STATE"/>
    <uses-permission android:name="android.permission.INTERNET"/>
    <uses-permission android:name="android.permission.READ_PHONE_STATE"/>
    <uses-permission android:name="android.permission.ACCESS_COARSE_LOCATION"/>)
    …
'End of default text.
AddApplicationText(
    <!-- Required Activity -->
    <activity
        android:name="ir.tapsell.sdk.TapsellAdActivity"
        android:configChanges="keyboardHidden|orientation|screenSize"/>
    )

در کد فوق سترسی‌ موقعیت (ACCESS_COARSE_LOCATION) اختیاری است اما درصورتیکه این دسترسی را نیز در برنامه خود قرار دهید، تبلیغات نشان‌داده‌شده به کاربر از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

B4A

اکنون پروژه شما آماده‌ی پیاده‌سازی تبلیغات تپسل است.

 

 

 

لطفا نظرات خود درباره محتوی مستندات و مشکلاتی که در پیاده‌سازی SDK تپسل با آنها مواجه شدید را به ما اطلاع دهید.

 

 

بعدی: پیاده‌سازی تبلیغات ویدئویی در پروژه B4A

آیا این این آموزش مفید بود؟

مقالات و آموزش های مرتبط