1. خانه
  2. ناشرین
  3. پیشنهاد شما برای پیاده‌سازی بهینه تبلیغات بینابینی چیست؟

پیشنهاد شما برای پیاده‌سازی بهینه تبلیغات بینابینی چیست؟

انتخاب مکان مناسب در زمان‌های مختلف برای پیاده‌سازی تبلیغات بینابینی به عواملی چون ریتم و تجربه کاربری اپلیکیشن شما مرتبط است و مکان‌های بهینه برای پیاده‌سازی تبلیغات بینابینی، مکان‌هایی هستند که تجربه کاربری را از بین نبرند و کاربر بعد از مشاهده ویدئو دوباره به کار با اپلیکیشن بپردازد.

پیشنهادهای کلی تپسل برای استفاده از تبلیغ‌های بینابینی عبارتند از:

  • از قرار دادن تبلیغات بینابینی در صفحه بارگیری و خروج اپلیکیشن خودداری کنید.
  • زمانی که کاربر در حال انجام کاری است، مثلا هنگامی که در حال بازی کردن است، تبلیغات بینابینی نمایش ندهید.
  • در‌ بازی‌هایی که مرحله به مرحله هستند، بهترین محل نمایش تبلیغات بینابینی بین مراحل است.
  • فرکانس نمایش تبلیغات نباید انقدر زیاد انتخاب شود که کاربر بعد از هر مرحله یک تبلیغ ببیند. بلکه بسته به نوع اپلیکیشن و تبلیغات باید هر چند مرحله یک بار نمایش داده شوند.
  • زمان مناسب دیگری برای نمایش تبلیغات بینابینی در بازی‌ها زمانی است که کاربر بازی را متوقف کرده است.

با تبلیغات بینابینی نگرانی ناشرین در مورد تجربه کاربری خود مرتفع می‌شود. شما با استفاده از نسخه به روز شده تپسل می‌توانید تبلیغ‌گاه‌(Zone)های تبلیغات بینابینی مختلفی را در اپلیکیشن خود تعریف کنید و با کمک آزمون‌های آ/ب و مقایسه تبلیغ‌گاه‌های مختلف با یکدیگر از طریق نمودارهایی که تپسل برای هر تبلیغ‌گاه در اختیار شما قرار می‌دهد و با استفاده از سرویس آنالیز داده‌های نمایش تبلیغ، تبلیغ‌گاه‌های مناسب تبلیغات بینابینی را بیابید و فقط این تبلیغ‌گاه‌ها را در اپلیکیشن خود فعال نگه دارید.

آیا این این آموزش مفید بود؟

مقالات و آموزش های مرتبط