1. خانه
  2. ناشرین
  3. چرا تپسل بهترین انتخاب برای کسب درآمد از اپلیکیشن است؟

چرا تپسل بهترین انتخاب برای کسب درآمد از اپلیکیشن است؟

یک- جریان درآمدی جدید اپلیکیشن:

در شرایطی که گوگل، تلگرام، فیس‌بوک و … کاربران سراسر دنیا را به استفاده‌ی رایگان از همه‌ی خدمات IT عادت داده‌اند، موفق‌ترین و پردرآمدترین اپلیکیشن‌های حال حاضر دنیا برنامه‌های رایگان و با پرداخت درون‌برنامه‌ای هستند. در دنیای امروز بخش بزرگی از درآمد اپلیکیشن‌ها را درآمد تبلیغاتی تشکیل می‌دهد. تپسل به شما کمک می‌کند جریان درآمدی جدیدی از اپلیکیشن خود ایجاد کنید، اما مزیت تپسل نسبت به سایر سرویس‌های تبلیغاتی بهینه بودن تجربه کاربری آن است. کاربرانی که با استفاده از انجام تبلیغات توانسته‌اند از قسمت‌های فروشی اپلیکیشن استفاده کنند نه تنها احساس نارضایتی نمی‌کنند، بلکه از استفاده‌ی رایگان از محتوای برنامه احساس رضایت کرده و از انجام تبلیغات خوشحال هستند. در مورد اپلیکیشن‌های رایگان هم تدابیر اندیشیده شده در SDK ویدئویی تپسل، باعث می‌شود کیفیت برنامه‌ی شما و احساس رضایت کاربران حفظ شود.

دو- آسان، سریع و بی‌دردسر پیاده سازی کنید:

SDKهای تپسل را به طور رایگان دریافت کنید و سریع و راحت پیاده‌سازی کنید. برای پیاده‌سازی در هر کدام از پلتفرم‌ها یک راهنمای آموزشی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته است تا بتوانند بدون دردسر از تپسل استفاده کنند. هم‌چنین تیم فنی تپسل همیشه آماده‌ی پاسخگویی به سوالات و اشکالات فنی توسعه‌دهندگان است.

سه- پیاده‌سازی درست، افزایش نرخ بازگشت روزانه‌ی کاربر:

توسعه‌دهندگانی که توانسته‌اند هوشمندانه تپسل را پیاده‌سازی کنند اذعان دارند که با زمان‌بندی مناسب در ارائه‌ی تبلیغ به کاربران، آن‌ها را تشویق به استفاده‌ی هرچه بیشتر از اپلیکیشن کرده‌اند. از طرفی کاربر برای دریافت جایزه‌ی تبلیغاتی چندین بار به اپلیکیشن مراجعه می‌کند و تبلیغات تپسل نه‌تنها باعث از دست دادن کاربران نشدند، بلکه نرخ بازگشت روزانه‌ی آن‌ها را هم افزایش دادند.

چهار- پشتیبانی قوی و همه‌جانبه:

از مهم‌ترین شاخص‌ها برای انتخاب شبکه تبلیغاتی، باید به موضوع پاسخگویی سریع و پشتیبانی فنی اشاره کرد. مجموعه‌هایی که تیم آن‌ها از افرادی تشکیل شده که خود پیش‌ازاین در امر توسعه‌ی اپلیکیشن فعال بوده‌اند و می‌توانند دغدغه‌های فنی و ضوابط نمایش تبلیغات در اپلیکیشن را درک کنند، شبکه‌های بهتری برای انتخاب هستند.

پنج- پیشنهاد برای مدل پیاده‌سازی و مشاوره رایگان:

تپسل با تطبیق تجربیات برنامه‌هایی که بالاترین درآمد را داشته‌اند و تحلیل وجوه اشتراک و افتراق آن‌ها با هر برنامه، بهترین محل برای قرار دادن تبلیغات و زمان‌بندی و … را به برخی توسعه‌دهندگان همکارش ارسال کرده و از این طریق به آنان در کسب درآمد مشاوره‌ی رایگان می‌دهد.

شش- جذب کاربر جدید برای مجموعه‌های برنامه‌سازی:

استودیوهای بازی‌سازی و یا مجموعه‌های تولید برنامه که توانسته‌اند چندین برنامه منتشر کنند و مایلند کاربران اپلیکیشن‌های قدیمی‌تر و پرمخاطب‌تر خود را دعوت به نصب برنامه‌های جدید مجموعه‌شان کنند، می‌توانند با پیاده‌سازی تبلیغات تپسل با استفاده از پکیج‌های ویژه و به صورت رایگان از امکان تبلیغ برنامه‌ی جدیدشان بهره ببرند و موفقیت خود را در همه‌ی اپلیکیشن‌های انتشار یافته‌ی خود تضمین کنند.

  • هفت- تعدد و تنوع تبلیغات:
  • برخی شبکه‌های نوظهور در عرصه‌ی تبلیغات موبایلی، با پیشنهاد قیمت‌های بالا به ازای هر نمایش کامل ویدئو، توجه ناشرین زیادی را به خود جلب می‌کنند. نکته‌ای که اکثریت این ناشرین از آن غافل هستند این است که چه ازنظر تأمین درآمد بیشتر و چه ازنظر رضایت کاربر، مسئله‌ی وجود تنوع و تعدد در کمپین‌های یک شبکه تبلیغاتی به‌اندازه‌ی قیمت تبلیغات مهم است. در مقایسه بین شبکه‌ای که به ازای هر نمایش کامل ویدئو مبلغی کمتر را به ناشرین اعطا می‌کند اما در عوض همواره چندین کمپین فعال در آن وجود دارد و با نمایش تعداد بیشتر تبلیغات همان مقدار درآمد را برای ناشرین فراهم می‌آورد با شبکه‌ای که برای نمایش هر تبلیغ قیمت بالایی پرداخت می‌کند اما تنوع و تعدد تبلیغات آن محدود است، شبکه‌ی اول در بلندمدت سود بیشتری برای ناشرین خواهد داشت؛ زیرا ازیک‌طرف پایداری شبکه اول بیشتر است و فرصت تبلیغاتی اپلیکیشن ناشر را بدون محتوا رها نخواهد کرد و از طرف دیگر، کاربران با تماشای تبلیغ‌های متنوع احساس بهتری نسبت به تبلیغات درون اپلیکیشن خواهند داشت. به طور خلاصه، اگر شبکه‌ی تبلیغاتی به ازای هر تبلیغ ۳۰ تومان می‌پردازد ولی فقط ۲ کمپین فعال دارد، ولی شبکه‌ی تبلیغاتی دیگری به ازای هر نمایش کامل ۱۵  تومان می‌پردازد اما بیش از ۱۰ کمپین فعال دارد انتخاب شبکه‌ی دوم برای ناشرین بهتر خواهد بود.
  • علاوه بر این تپسل با ارائه چند مدل تبلیغات (مبتنی بر پاداش، بینابینی و پیش‌نمایشی) طرق کسب درآمد متنوعی در مقابل ناشرین قرار داده است.
  • هشت- تحلیل رفتار کاربران و ارائه راهکار برای افزایش درآمد:
  • برخی شبکه‌های تبلیغاتی با سرمایه‌گذاری بر روی تحلیل رفتار کاربران در مواجهه با تبلیغات، به‌طور مداوم ناشرین را با راهکارهای نوینی برای افزایش درآمد تبلیغاتی آشنا می‌کنند و با ارائه‌ی خدمات مشاوره برای نحوه‌ی پیاده‌سازی تبلیغات، امکان بهبود درآمد موثر هزاره (eCPM( و دریافت درآمد بیشتر را به ایشان می‌دهند.
  • نه- پرداخت به‌موقع و جلب اعتماد ناشرین:
  • شبکه‌هایی که در مدت حضور خود در صنعت تبلیغات با پرداخت به‌موقع درآمد ناشرین اعتماد ایشان را جلب و با رعایت نظم حرفه‌ای در ارائه‌ی خدمات، برنامه‌ریزی برای درآمد تبلیغاتی را ممکن کرده‌اند.
  • ده- شاخص‌های فنی مثل  درصد وجود تبلیغ:
  • شبکه‌هایی که درخواست‌های ارسالی از سمت ناشر برای نمایش تبلیغ را با تبلیغ‌های تکراری مداوم پاسخ می‌دهند، شبکه‌های مناسبی برای انتخاب نیستند، حتی اگر قیمت نمایش یک تبلیغ در آن‌ها بالا باشد. این شبکه‌ها قدرت رقابت با شبکه‌ای که درصد بالاتری از درخواست‌های نمایش تبلیغ ناشرین را با تبلیغ‌های مناسب پاسخ می‌دهد ندارند. Fill Rate متوسط تپسل 65 درصد است، عددی که در بین سایر شبکه‌های تبلیغات ویدئویی درون اپلیکیشن‌های موبایل با اختلاف زیادی در صدر جدول قرار دارد.

آیا این این آموزش مفید بود؟

مقالات و آموزش های مرتبط